BERITA KCS REDHA

Apa orang kata fasal KCS...apa pula kita kata fasal KCS...macam-macam orang kata...



Thursday, May 19, 2011

Dinner KCS

Catatan: Mohd Asri Redha
Kedah Royal Club
16.05.2011

Dah lama tidak buat majlis-majlis keluarga seperti ini. Tahniahlah kepada Persatuan KCS yang mengendalikan majlis pada malam tu.  Melalui majlis-majlis seperti ini hubungan sesama keluarga KCS akan bertambah erat.. Fahaman saya begitulah. Tidak taulah orang lain.. Walau macam manapun anak-anak yang raya sakan, fasal urusetia ada sediakan hadiah kecemerlangan pelajaran anak-anak KCS..  3 orang anak saya jumlah2 dapatlah lebih RM1,000.00....  mak pak tidak boleh nak tumpang langsung...tak apalah rezeki depa.  Tahniahlah kepada Pegawai-Pegawai KCS yang anak-anak telah mendapat kecemerlangan dalam pelajaran. Semua ini membanggakan kita semua...

klik digambar untuk lebih jelas lagi...
Tahniahlah juga saya ucapkan kepada rakan-rakan KCS yang mendapat SARJANA dalam pelbagai disiplin ilmu. Semoga pentadbiran negeri Kedah bertambah hebat dengan adanya pegawai-pegawai yang berilmu tinggi. Saya tumpang gembira dengan kejayaan rakan-rakan.. tunjukkan kehebatan ilmu yang kita ada untuk kepentingan negeri dan keluarga kita. Saya tak peraya pilah bab mengaji-mengaji ni..  Cukup dan syukur dengan apa yang ada..   Bagi anak-anaklah mengaji pandai-pandai .. itupun macam dapat sarjana juga...  tapi maknya yang ambil berat sangat fasal pelajaran anak-anak ni.... 

Ok.. dong .... mau pergi  syolat dulu... nanti abis pula waktu maghrib...  bila2 kelapangan saya ketuk2 huruf ni jadi ayat yang boleh difahami... dan diingati... 

No comments:

Post a Comment